środa, 12 lutego 2014

kropla deszczu

Postów o karnawale w przedszkolu przeczytałam bez liku. Ten będzie inny za sprawą głównego bohatera.

Oczywiście ja pomyliłam daty. Myślałam, że bal odbywa się 10 lutego.

Ponieważ mój syn na ideę przebierania się mówił kategorycznie: nie, nie pozostało mi nic innego, jak po wyczerpaniu argumentów zawiesić broń i zaakceptować jego wybór. Ostatecznie powiedział, że przebierze się za Tatę. Ubrał koszulę oraz sztruksy i wyruszył do przedszkola. Okazało się, że balu nie ma, bo jak duża kartka na drzwiach wejściowych wskazuje odbywa się on 14.02!!! Pomyliłam termin. Tym samym zyskaliśmy kilka dodatkowych dni na rozmowy okołokarnawałowe.

I tu uwaga, syn sam wyszedł z inicjatywą i powiedział, że marzy o tym, żeby przebrać się za KROPLĘ DESZCZU!!! bo on uwielbia deszcz i chce być kroplą.

Nie, nie powiedziałam: masz babo placek! Ucieszyłam się bardzo:) Wzięliśmy kartkę papieru, zrobiliśmy szkic, przedyskutowaliśmy kwestię kolorów i voilà, kropla gotowa:) Na sprawcy zamieszania wygląda obłędnie:)



 


43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. moje dziecko jest żywą bazą ciekawych pomysłów i spostrzeżeń;) :):)

      Usuń
  2. ale wymyslil :) ale brawo podołałas! chociaz pomysl przebrania sie za tate uwazam za uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pomysł przebrania się za Tatę też mnie urzekł:) syn bardzo precyzyjnie, pomimo swoich trzech lat, określił jak ta kropla ma wyglądać:) Jej wygląd to w pełni jego inwencja, ja próbowałam jej tylko sprostać:) i udało się. Dzieciak był zachwycony jak zobaczył kroplę, powiedział: o takiej właśnie marzyłem! bezcenne:):)

      Usuń
  3. Wow, naprawdę świetnie i niebanalnie wyszło. :-)

    Większość pewnie będzie miała sklepowe kostiumy. Rozumiem, że nie każdy ma czas i umiejętności , by coś samemu uszyć, tylko szkoda, że te gotowe stroje są z reguły zrobione ze sztucznych materiałów. Jak te dzieci w tym mają szaleć zastanawiam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) projektował trzylatek, ja tylko szyłam według ścisłych wytycznych. Próbowałam go przekonać do bluzki i spodenek w kropelki, ale nie było na to szansy. Usłyszałam pytanie, które potwierdziło mój elementarny brak wiedzy o kroplach: Mamo widziałaś kiedyś kroplę w spodniach?! ;) kropla wygląda tak! i narysował to co mu w dusz gra:):) W tej kropli też może być gorąco bo wykorzystałam do usztywnienia przodu ocieplinę.

      Usuń
  4. Jesteś lepsza ode mnie w myleniu terminów bo ja się zorientowała że jest balik w drodze do przedszkola :) zawróciliśmy, przebraliśmy się i zdążyliśmy :) A ten strój masz fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem fatalna w pilnowaniu terminów, wszystko mieszam, przestawiam:):) taka już moja natura:):) za to zawsze przychodzę przed czasem, może i nie w terminie, ale przed umówioną godziną;) :):)

      Usuń
  5. No syn ma pomysły! Genialne, na pewno będzie jedyną kroplą deszczu w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Oryginalne przebranie! Myślę, że się nie powtórzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet gdyby się powtórzyło można powiedzieć: podobne, jak dwie krople wody;) tzn. deszczu:):):) pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Widać, że Synek ma dużą wyobraźnię i wrażliwość. Świetnie rokuje na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. oj tak i to nie tylko w kwestii wyboru stroju karnawałowego:) jest żywą, chodzącą inspiracją:)

      Usuń
  9. Cudowna kropla :D To bardzo fajne, gdy można uczyć dziecko, że stereotypy da się odrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w krwi mojego dziecka płynie odrzucanie stereotypów;) :):) dziękuję za opinię w sprawie kropli:):)

      Usuń
  10. Pomysł odlotowy, niech wszyscy spajdermeni i batmani się schowają, gratuluję pomysłowości Twojemu synowi

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł, bardzo oryginalny!! :))) świetne wykonanie, chcemy zdjęcia później ;)))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, zdjęcie sprawcy wzbogaciłoby ten strój, ale założyłam, że na blogu nie będę publikować zdjęć syna:)

      Usuń
  12. świetna kropla, czekam na zdjęcie ze sprawcą pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię:):) mnie urzekły Twoje dzisiejsze lody! :) odnośnie zdjęcia wyjaśnienie powyżej. pozdrawiam:):)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Olu... on i bez balu jest wyjątkowy;) :):) pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Jej!!! świetny zupełnie inny strój niż wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pomysłu i wykonania!!
    Moim szczytem umiejętności był buty KOTACH W BUTACH z bibuły i kaloszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł należy do syna:):) ja jestem podwykonawcą:)

      Usuń
  16. Bardzo oryginalny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie:)! Dzieci to mają wyobraźnię! Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mają! wystarczy ją zauważyć i nie przeszkadzać jej zbytnio. Nie ingerować tam, gdzie jest to zbędne:):)

      Usuń
  17. genialny pomysł, jeszcze nigdy nie widziałam by ktoś przebrał się za kroplę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie widziałam wcześniej:):) nawet nie wpadłabym, na pomysł, że moje dziecko marzy o byciu kroplą deszczu:):)

      Usuń
  18. o TAKIM pomysle na stroj jeszcze nie slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) dzieci mają magiczną umiejętność wprawiania dorosłych w osłupienie;)

      Usuń
  19. WOW! :)

    Gratuluję talentu i kreatywnego Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow! Bardzo oryginalnie! Jaki pomysłowy Synuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Wy Dziewczyny, nigdy nie chciałyście być kroplą deszczu na balu karnawałowym???:):) ;)

      Usuń
  21. O kurcze ale zdolna jesteś- bo co, jak co ale zrobić tak, by Twój synek wygladał jak kropla deszczu to nie lada wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście bardzo mi je ułatwił i powiedział, jak sobie wyobraża tę kroplę:)

      Usuń