czwartek, 6 marca 2014

bajkowo-folkowo. O tym, jak tydzień potrafi zaważyć na kolejnych.

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam  przedmioty z duszą AKo.Art Ceramiki nie miałam żadnych wątpliwości, że autorkę chce gościć na blogu w cyklu sylwetki. Nie spodziewałam się jednak tak pięknej i wyjątkowej historii, która stoi za tymi przedmiotami.

Z dużą przyjemnością prezentuję Wam Annę oraz rzeczy, które  wychodzą spod jej utalentowanych dłoni. Piękne, unikatowe i niezwykłe, z dawką dobrej energii serwowanej w kolorach oraz folkowych fakturach. Bajeczne i magiczne. Za tymi misami, spodeczkami, podkładkami, zawieszkami kryje się wyjątkowa opowieść, a za nią rozległa i ciekawa osobowość. Zresztą przeczytajcie sami. W tym skrawku wypowiedzi jest wiele siły, odwagi i piękna.

Moją przygodę z ceramiką rozpoczęłam kilka lat temu, wzięłam wtedy udział w tygodniowym kursie na Mazurach i zakochałam się - zarówno w Mazurach jak i w ceramice:) Z wykształcenia jestem socjologiem, przez kilka lat pracowałam w instytucji pomocy społecznej. Dzisiaj ceramika to nie tylko moja pasja, ale i praca, źródło utrzymania. Radość sprawiam mi łączenie pracy z możliwością tworzenia, poszukiwania. Inspirują mnie motywy bajkowe i folkowe (mój ukochany motyw serwetki ludowej), staram się je łączyć.
Lubię wesołą, bardzo kolorową ceramikę, która wprowadza w codzienność trochę radości, daje nadzieję.
Moja myśl dla kobiet - najważniejsze to odnaleźć swoją pasję, wiara i determinacja w dążeniu spowodują, że można osiągnąć wszystko:)

Pracowni życzę wielu sukcesów. Dziękuję za przyjęcie zaproszenia. Trzymam kciuki za dalszy rozwój.

Niech te ceramiczne cuda obiegają świat i znajdują stałe miejsce w naszych domach oraz mieszkaniach:) 










więcej prac AKo.Art Cermiaki możecie podziwiać tutaj: https://www.facebook.com/pages/AKoArt-Ceramika/160418897446278?fref=ts

zdjęcia: Ako.Art Ceramika. 

19 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy i piękna historia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna jest ta ceramika !!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudenka :) A przeslanie o pasji, determinacji i osiagnieciu celu bardzo mi sie podoba. Ja probuje, po raz kolejny, walczyc z drutami - mozolnie mi idzie, ale nie chce sie poddac!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, naprawdę prześliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cuda, ja do takich rzeczy nie mam cierpliwości, więc tym bardziej oglądam je z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu brałyśmy udział w konkursie u sprytnej mamy i tam właśnie wygrałyśmy cuda pani Ani,więc wiem o czym mowa.Ceramiczne magnesy z dumą wiszą na lodówce.(nasza nagroda - II miejsce) http://sprytnamamablog.blogspot.com/2014/02/rozdanie-nagrod-z-konkursu-tam-gdzie-wy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo tak moje klimaty !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne. Podziwiam ludzi, którzy potrafią stworzyć taki cuda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudne!! Zazdroszczę artystce takich magicznych dłoni.
    MIP

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne!! Zazdroszczę autorce takich magicznych dłoni :-)
    mip

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne!!! Ciekawe czy uda mi się jeszcze coś zamówić na święta

    OdpowiedzUsuń