piątek, 13 czerwca 2014

walizka, wyjazd i powrót

Po czasie stresu, frustracji i niepewności spakowaliśmy zupełnie nieoczekiwanie walizkę i wyjechaliśmy z miasta do ludzi, przygód, nieustających rozmów, swobody, uśmiechu i wolności. Przed spakowaniem walizki miałam moment zawahania, czy aby na pewno powinnam???

Od pewnego czasu pracuję pod okiem fachowego zespołu nad tym, aby moje marzenia stały się rzeczywistością. Jestem uczestniczką programu, o którym więcej możecie przeczytać tutaj: http://entrepreneurimpet.com/. Dostaję fachowe, wartościowe wsparcie bez którego być może nie odważyłabym się na marzenia:) Poznaję ciekawe narzędzia, które stają się siłą napędową, paliwem, drogowskazem na czas perturbacji i zniżek formy:) Uczę się pracować konkretnie i przemyślanie. Uczę się planować. Szczególnie w okresach, kiedy czasu jak na lekarstwo, a należy nim obdzielić dziecko, siebie, codzienne obowiązki i wyznaczone zadania:):)

Współpracuję z dwójką wyjątkowych Panów, którym zawdzięczam skrzydła, jakimi mnie systematycznie obdzielają:):) Kiedy mój wysoki lot obniża się i słabnie, dostaję wskazówkę, myśl, inspirację i na nowo wzbijam się żeby lecieć dalej:) Bezcenne. Chłopaki, jeżeli to czytacie, TO DZIĘKUJĘ WAM:):)! (jeden z nich czasami tutaj zagląda i nawet pochwala treści ;) ).

Teraz wracam do codziennego rytmu, dopóki ten się nie zaburzy;)

Ostatnio odbyłam bardzo inspirującą rozmowę z Evą Susso. Dzielę się nią z Wami. Szczególnie z tymi, które myślą o pisaniu książek. Uważam, że warto posłuchać tego, co mówi Ewa:) Wspaniała kobieta, ciekawa osobowość, cudowne książki, niezapomniane spotkanie:)

Życzę Wam dobrego dnia, pomimo tego, że dzisiaj 13-ty;) Nie, nie jestem przesądna. Nie przejmują mnie ani daty, ani czarne koty. Czasami, z przyzwyczajenia szukam guzika na widok kominiarza;)

http://ryms.pl/artykul_szczegoly/167/index.html

28 komentarzy:

  1. Fajnie jest mieć kogoś kto pomaga Ci wzlecieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bezcenne wsparcie, które doceniam, z którego korzystam:)

      Usuń
  2. Oby więcej takich ludzi obok siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana cieszę się, że tak aktywnie działasz, trzymam mocno kciuki!
    Rozmowę przeczytałam :) bardzo ciekawa, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystam z okoliczności:) a co do rozmowy, bardzo inspirująca:)

      Usuń
  4. Nie ma to jak wsparcie- dodaje skrzydeł:). Fajna rozmowa, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się cieszę, że jesteś tak aktywna! gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że masz w swoim otoczeniu takich ludzi, dodatkowa para skrzydeł zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że możesz liczyć na wsparcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wiele daje:) też się cieszę z przychylności losu i ludzi:)

      Usuń
  8. No to tylko dobrze wykorzystać to wsparcie :)
    Dla mnie piątek 13 nie straszny to moja data urodzin tylko nie ten miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtarzam sobie pierwsze zdanie wielokrotnie:) wykorzystaj szansę, bo drugiej takiej nie znajdziesz;)

      Usuń
  9. Kochana, a miałaś już styczność z Akademią PARP? Jak nie, to polecam rejestrację i skorzystanie z darmowych szkoleń. Pisałam o nich nieco tutaj, ale od tego czasu doszły nowe:
    http://ja-pasjomatka.blogspot.com/2014/01/nie-zmarnowac-macierzynskiego.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za przypomnienie o akademii:) zerknę:):)

      Usuń
  10. super, że masz takie wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przydaje się:):) będę się dzielić swoimi doświadczeniami na blogu:)

      Usuń
  11. Bardzo interesujący wywiad :) Powodzenia w realizacji twoich marzeń (wiem, że to brzmi jak zdanie grzecznościowe, ale tak nie jest: to szczere życzenia, trzymam kciuki!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) marzy mi się mój świat:) Dziękuję za wsparcie:) Myśl, że ktoś o nas myśli, wspiera nasze pomysły marzenia również uskrzydla:):) naprawdę! dlatego dziękuję:):)

      Usuń
  12. Też Ci życzę realizacji Twoich marzeń!!! mam pytanie: ten program to tylko w jęz.. angielskim?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko w angielskim:) ja jestem prowadzona w języku polskim:)

      Usuń
  13. Cenię sobie ludzi, którzy mają wiele pomysłów na życie :)

    OdpowiedzUsuń