piątek, 6 grudnia 2013

kolor, prostota, elegancja. O sile kobiecej natury

Orkan Ksawery szaleje za oknem. W moim organizmie rozgościł się na dobre wirus. Jestem osłabiona i pozbawiona apetytu, ale nie zamierzam zrezygnować z planu przedstawienia Wam pewnej Damy, Kobiety po trzydziestce, która prowadzi bloga http://www.nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/.

Według mnie jej blog pokazuje drogę od codzienności do marzeń, stopniowo uwalniane wewnętrzne "ja" oraz dochodzącą do głosu kobiecą siłę. Blog krystalizuje się z wpisu na wpis. Jest bardziej wyrazisty i pewny swoich treści. Autorka jak motyl, wychodzi z kokonu i śmiało pokazuje siebie oraz swoje pasje. W stylizacjach stawia na kolor, prostotę i elegancję.

Głos oddaję Kasi.

Nieperfekcyjna Kasia: zaczęłam pisać bloga, aby móc inspirować inne kobiety, mamy, żony. Chciałam uświadomić podobnym do mnie dziewczynom że poza byciem żoną i matką są przede wszystkim kobietami. Podjęcie decyzji o urlopie wychowawczym nie musi być końcem wszystkiego. Subtelny makijaż, ładny strój może czynić cuda. Swoimi propozycjami strojów chce pokazać ze kobieta po trzydziestce ma prawo do życia, szaleństwa i kolorowych ubrań. A mama nie może rezygnować z siebie przyjaciół, rozrywek. Moimi pasjami są fotografia, hand-made i moda, każdą wolna chwilę staram się im poświęcać.





 źródło: www.nieperfekcyjnakasia.blogspot.com
.

2 komentarze:

  1. Nie dałabym Kasi więcej niż 28 lat. Zazdroszczę genów :) A na jej bloga chętnie wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu teraz ja muszę coś napisać dal mężczyzn ale co ??? :D
    Blog super

    OdpowiedzUsuń